Borotvaszappan

2014. január 2., csütörtök

Azt vettem észre, hogy a harmincas férfiak egyre inkább közelednek a természetes kozmetikumok felé.
Meglepő módon, sokan kértek tőlem borotvaszappant.
Hát, tessék, rajtam ne múljon.

Tapasztalatom szerint a férfiak imádják, ha kényeztetik őket.

Nem vallják be, de imádják.Tagadják, de imádják!!
A borotválkozás gyötrelmeit csak elmondások alapján tudhatjuk ( bár az intim borotválkozás másnapi borzalma némileg sejteti a problémát).
A kérések között szerepelt: gazdag, finom, krémes hab, nem húzódó bőr, nem kipirosodó, nem begyulladt tüszők.
A nagypapám ( akit határtalanul imádtam) minden reggel hagyományos pengével borotválkozott, úgynevezett rúdszappant használt (  még ki kell derítenem mi is volt az tkp..) és nem emlékszem, hogy bármikor is panaszkodott volna a borotválkozás miatt.

Remélem ez a szappan sokaknak fog tetszeni.
A fényképezés továbbra sem az erősségem. Mindenesetre, míg szerencsétlenkedtem, a szappan habja mit sem csökkent, köszönhetően az extra ricinusolaj tartalomnak.
Tettem bele egy kevés zöld agyagot, amely gazdag ásványi anyagokban és nyomelemekben (szilícium, vas, magnézium, kalcium, kálium, nátrium, cink, szelén, kobalt). Tisztító, méregtelenítő, puhító, hámsejt eltávolító hatású. A 3-5 rétegű ásványi szerkezet minden más agyagnál erősebben vonzza magához a szennyeződéseket, így használata után a bőr megújul, puhává és simává válik. Főleg zsíros bőrre ajánlott.




 
Összetevők: 
elszappanosított ricinus-, olíva-, kókusz-, pálma olaj, sheavaj, kecsketej, zöld agyag, természetes illóolajok

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése