Utazó szappanok

2014. április 7., hétfő

Szappanszertár gyönyörű szappanjainak készítője megálmodott egy igazán lelkesítő programot, amivel felpezsdítette a szappankészítők amúgy is lelkes táborát. Köszönjük Eszti!!!
Aki követi a fejleményeket tudja, aki nem, az itt olvashatja bővebben. Szóval "megy a gyűrű vándorútra" akarom mondani a szappan :-) . A delikvens kiveszi a neki tetszőt, tesz helyette másikat, remélve, hogy valakinek majd az lesz a "nekitetsző".
Aki szappanokat készít, először is tudja, hogy ez olyan szerelem lesz, ami jó sokáig elkísér, másrészt meg ismeri a "hivatalok packázásait". Szóval csak az igazán lelkesek, kitartóak maradnak végül, úgyhogy le a kalappal minden résztvevő előtt.
Egy kicsit csaltam, mert mire észbe kaptam, hogy az érkezőket is le kellene fotózni, addigra már becsomagolva várta az utazást. Így a képet Édenszappantól loptam, kis átalakítással. Remélem nem haragszik meg érte!

Na de nézzük a mit is választottam! A reggel nálam is úgy kezdődik, mint kedvenc sorozatom, a "Szívek szállodája" hősnőjének: kávé,kávé,kávé,kávé!!!! Szóval nem is lehetett kétséges, melyik szappant választom. A nyuszi szappant!! Na nem, ez csak vicc volt, szóval a kávés csodát. ( naná, hogy a másik kettő is elképesztően finom, illatos, szuper!)

Annyira aranyos volt mellette a szívecske, izgalmamban leszedtem, aztán rájöttem, hogy le kellett volna fotózni, de visszarakni persze már nem tudtam.( ja és az is szappan!)




Igazából nem is kávés szappan, hanem capuccino, fahéj illat, hab a tetején, rajta fahéjpor!!! Mennyei!
.

Mire idáig értem, persze már jól összefogdostam, remélem azért így is látszik, milyen gyönyörűséges!

Gondoltam rá, hogy egyéb tulajdonságairól is áradozok, habzás, finom puha bőr... stb, de egyelőre még nem volt szívem víz alá tenni, még csak gyönyörködöm benne. Köszönöm Tünde!!!

És mintha sejtettem volna, hogy egy férfiember lesz a következő "áldozat", egy uborkás szenes szappant választottam, teafa és citronella illattal. Hogy milyen, arról majd meséljen a gazdája.


Szóval a szappancsomag most Zefírhez vándorol -tudtommal az egyetlen fiú a csapatban-, akinek nem régen kisfia született! Gratulálunk Neki sok-sok szeretettel! 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése