Ekcéma stop? Miért is vagyok hitetlen?!

2014. január 2., csütörtök



Lehet, hogy nem leszek túl hiteles, de előre bocsátom, nem a rosszindulat vezet.
Nem szeretem, ha hülyének néznek.
Nem szeretem, ha manipulálni akarnak.
Nem szeretem, ha lenyúlnak.

Lehet, hogy ezzel egyedül vagyok???

Miről is akarok beszélni. Állandóan szembejön egy reklám, ami már ezért is bosszant, miért kell folyton a képembe mászni?!!!
Az agresszió mindenesetre úgy látszik kifizetődő.

Valóban elhiszi mindenki, hogy egyetlen módja van megszabadulni az ekcémától??
Utána olvastam. Orvosi oldalakon. Természetgyógyász oldalakon. Hozzáértő, hiteles oldalakon.

A következőket találtam: 

Táplálkozás: no gyorskaja, no előre gyártott szemét, no tehéntej(!), no fehérliszt, stb....
Testápolás: no vegyszeres tisztálkodók, úgymint tusfürdő, sampon, dezodor, fogkrém,stb...
Mosás: no mosópor, no öblítő, stb...

Hát szóval biztos meg lehet szüntetni az évek óta fennálló problémát, ha három hétig szappannal mosakodunk. Lehetőleg olyan áron, ami már több mint nevetséges!!!

Ám legyen. Mindenki azt vesz, amit akar, mindenki úgy ad el ahogy tud, ahogy belefér az üzleti etikájába.

De!
Nincs is olyan hely, ahol erről ne beszélnének. Sokaknak van véleménye, néha nem is biztos, hogy pozitív.
És mi erre a reakció?

Azt hiszem nem erre mondják, hogy intelligens.
Nos hirtelen felindulásomban írtam egy nagyon szolid, higgadt választ, ami "valahogy" nem jelent meg.

(csak megjegyezném, hogy ha egy szappant nem "érlelnek" legalább 4-5 hétig- ezt minden normális szappankészítő tudja- akkor úgy kicsípi a bőrét a használójának a még el nem bomlott lúg, hogy csak nézhet)

Így kell üzletet csinálni Magyarországon?

Igen. Lehet hogy így kell. (kellene???)

3 megjegyzés:

KissyStar írta...

Kedves Adrienn,

Megértelek, mi indított a fenti bejegyzésre.. és sok mindenben egyet is értek. A felhasználók között sokan minden tudatosság nélkül élnek, elvarázsolódva a fogyasztói világban, nekik szinte kár is a jót erőltetni. A "szappankészítők" között pedig úgy tapasztalom, sajnos sok a lelkes, de kevésbé hozzáértő/korrekt emberke, akik bizony rontják a jó szappan / hiteles szappanos hírnevét.
A Te szappanjaid nagyon szépek, látszik a leírásokból is, hogy kifogástalanok. Gratulálok a tevékenységedhez, és további sikeres darabokat kívánok!
Üdvözlettel: Eszter ("Eszti Szappanszertár")

:) írta...

http://mydoctor.kaiserpermanente.org/ncal/Images/Gentle%20skin%20care_tcm75-466954.pdf

Borosici írta...

Kedves Adrienn! Nos, ha valakinek jó a gyogyós mosakodó, akkor vegye, használja, tele van parabénokkal és egyáltalán, büdös...
Ha lehet, Én is megnézem, milyen szappant használunk, de nincs olyan, ami tönkretette volna a bőröm és utána más használnék... Nem is kell ilyen emberekkel törődni!

Megjegyzés küldése