Pillangó fehérben

2012. augusztus 1., szerda

Ez valamilyen romantikus vers címe is lehetne, de persze nem az!
Az új szilikon formák kipróbálására egy új receptet találtam ki. Ebben nincs kókuszolaj, mert eléggé közismert, hogy a szappanokban bizonyos mennyiség fölött szárít. No, hát én úgy gondoltam, ne szárítson egyáltalán, úgyhogy ki is hagyom. Mindenesetre izgultam, mert a jól bevált kalkulátor szerint így a szappan szinte egyáltalán nem fog megkeményedni, és tisztító hatása 0, meg nem is habzik...
De mivel ugyanezt az eredményt adja tiszta olíva szappan esetén, ezért vettem egy nagy levegőt, és megcsináltam.
Meglepő módon jól sikerült, és semmi sem lett igaz az "előrejelzésből".
Szóval gyönyörű kemény, tisztít, hát habzani valóban nem nagyon akar, de kárpótlásul csodás selymes érzés vele mosakodni! Puha, bársonyos, selymes, igazán fantasztikus!! Méghogy kókuszolaj nélkül nincs szappan!!!
A szilikonformában pedig nagyon jól szerepelt!






Összetevők: elszappanosított olívaolaj, pálmaolaj, ricinusolaj, méhviasz, szőlőmagolaj, sheavaj, 38 % kecsketej, és semmi más
Illatmentes

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése